[Enterprise]Ustvarjanje dokumentov z EPDM
[Enterprise]Ustvarjanje dokumentov z EPDM
Ali je možno z uporabo SOLIDWORKS Enterprise PDM ustvariti razne obrazce (npr. .doc)?
Re: Ustvarjanje dokumentov z EPDM
Da, avtomatska generacija obrazcev je z uporabo SOLIDWORKS Enterprise PDM možna. Kako se to naredi, si bomo pogledali na spodnjem primeru, kjer bomo ustvarili obrazec za odsotnost iz službe naših uslužbencev.
Običajni postopek bi bil takšen, da bi uporabnik oz. uslužbenec pridobil predlogo tega obrazca, za vsa polja vpisal svoje podatke, shranil in dodal v zalogovnik na primerno mesto, da ga preveri nadrejeni. Večino korakov lahko tu avtomatiziramo ravno s pomočjo SOLIDWORKS Enterprise PDM.
Prvi korak je, da uredimo Word predlogo. Na mesta, kjer bi uporabnik normalno vpisal svoje podatke, dodamo polja (fields). Polja se povežejo z dodatnimi lastnostmi dokumenta, ki jih sami ustvarimo. To storimo na naslednji način (angleški Microsoft Word 2010):
Urejevalnik zapremo in predlogo shranimo kot .doc dokument (lahko tudi kot .docm), ter jo vnesemo v zalogovnik.
Nato v administraciji zalogovnika naredimo novo podatkovno kartico (data card), da bomo lahko na naš obrazec vnesli zahtevane podatke. Podatkovno kartico želimo narediti za datoteke .doc (oziroma .docm, če smo predlogo shranili v tem formatu)
Ob dodajanju kontrol (spustni meni, polje za vnos, ...) na podatkovno kartico je tem potrebno izbrati spremenljivko, ki bo povezana z našimi lastnostmi, ki smo jih vnesli v našo predlogo dokumenta. Te je potrebno še najprej ustvariti.
Nato moramo ustvariti predlogo. Predloga zahteva kartico predloge (template card) in glede na to, da bo predloga vsebovala iste informacije kot jih že imamo na podatkovni kartici, lahko ustvarimo kar kopijo te podatkovne kartice in jo shranimo pod predloge (ko kartico še enkrat odpremo, klinemo »File« in »Save as«, ter v spustnem meniju »Cards of Type« izberemo »Template card«).
Predlogo lahko sedaj ustvarimo z desnim klikom na »Template« in »New template«. Zažene se nam čarovnik:
Običajni postopek bi bil takšen, da bi uporabnik oz. uslužbenec pridobil predlogo tega obrazca, za vsa polja vpisal svoje podatke, shranil in dodal v zalogovnik na primerno mesto, da ga preveri nadrejeni. Večino korakov lahko tu avtomatiziramo ravno s pomočjo SOLIDWORKS Enterprise PDM.
Prvi korak je, da uredimo Word predlogo. Na mesta, kjer bi uporabnik normalno vpisal svoje podatke, dodamo polja (fields). Polja se povežejo z dodatnimi lastnostmi dokumenta, ki jih sami ustvarimo. To storimo na naslednji način (angleški Microsoft Word 2010):
- Kliknemo »File« in na desni strani, kjer se izpišejo lastnosti dokumenta, kliknemo na spustni meni »Properties« in iz seznama izberemo »Advanced properties«
- V oknu, ki se odpre, izberemo zavihek »Custom«, ter dodamo nove lastnosti dokumenta (biti jih mora toliko, kolikor bo polj)
- Ko so vse nove lastnosti dokumentu dodane, vnesemo polje na mesto kjer mora biti posamezna informacija:
- na traku izberemo jeziček »Insert«, nato pa iz spustnega menija »Quick parts« izberemo »Field«
- v novem oknu izberemo kategorijo »Document information«, v spodnjem seznamu pa »DocProperty«. V seznamu lastnosti se pojavijo sedaj tudi tiste, ki smo jih dokumentu dodali v koraku 2. Izberemo pripadajočo lastnost (če želimo dodati polje za ime in smo dokumentu dodali lastnost EmployeeName, izberemo to)
- Korake 3.a in 3.b ponovimo za preostala polja
Koda: Izberi vse
Private Sub Document_Open()
ActiveDocument.Fields.Update
End Sub
Nato v administraciji zalogovnika naredimo novo podatkovno kartico (data card), da bomo lahko na naš obrazec vnesli zahtevane podatke. Podatkovno kartico želimo narediti za datoteke .doc (oziroma .docm, če smo predlogo shranili v tem formatu)
Ob dodajanju kontrol (spustni meni, polje za vnos, ...) na podatkovno kartico je tem potrebno izbrati spremenljivko, ki bo povezana z našimi lastnostmi, ki smo jih vnesli v našo predlogo dokumenta. Te je potrebno še najprej ustvariti.
- Ko na maski za urejanje kartic dodamo kontrolo, se nam na desni strani prikažejo lastnosti kontrole. Kliknemo na »Variables«
- Novo spremenljivko dodamo s klikom na »New variable«, ji dodelimo ime, tip in dodamo atribut – v spustnem meniju »Block name« izberemo »CustomProperty«, v »Attribute name« vpišemo ime lastnosti, kakršno smo dodelili v Wordovi predlogi (npr. za ime smo v Wordu definirali lastnost »EmployeeName«), v polje, kjer pa vpišemo za katere datoteke naj ta atribut velja, pa vpišemo »doc« (»docm«)
Nato moramo ustvariti predlogo. Predloga zahteva kartico predloge (template card) in glede na to, da bo predloga vsebovala iste informacije kot jih že imamo na podatkovni kartici, lahko ustvarimo kar kopijo te podatkovne kartice in jo shranimo pod predloge (ko kartico še enkrat odpremo, klinemo »File« in »Save as«, ter v spustnem meniju »Cards of Type« izberemo »Template card«).
Predlogo lahko sedaj ustvarimo z desnim klikom na »Template« in »New template«. Zažene se nam čarovnik:
- »Template name«: vnesemo ime predloge (ime se bo pojavilo v meniju, ko bomo v zalogovniku desno kliknili)
- »Execute as«: pustimo izbrano (»Use the permissions from the logged in user«)
- »Template cards«: dodamo kartico predloge, ki smo jo ustvarili. Kliknemo na »Template variables« in ustvarimo nove spremljivke za predlogo - ustvariti moramo toliko spremenljivk (tipa »Format string«), kolikor imamo spremenljivk na kartici predloge, lahko pa ustvarimo tudi kakšno novo spremenljivko, ki jo lahko uporabimo kasneje v npr. imenu nove datoteke. Nato v seznamu »Variables to copy for selected card« povežemo spremeljivke kartice s spremenljivkami predloge.
- »Files and folders«: ustvarimo mape, v katere naj se obrazci shranjujejo (v imena map lahko vstavljamo spremenljivke predloge), ter dodamo novo datoteko, za katero izberemo Wordovo predlogo, ki smo jo že prej shranili v zalogovnik. V »File name«, tako kot v mape, lahko dodajamo spremenljivke (npr. če želimo v imenu nove datoteke imeti ime, ki je shranjeno v spremenljivki predloge »A«, to uredimo z »%A%.doc«). V seznamu »Copy these values to the file data card« povežemo spremenljivke predloge nazaj s spremenljivkami podatkovne kartice. (npr. če je v spremenljivki predloge »A« vsebovano ime, to povežemo z prej ustvarjeno spremenljivko za ime)
- »Icon«: izberemo ikono za nove dokumente
- »Users and groups«: izberemo skupine oz. uporabnike, katerim je dovoljena uporaba te predloge