Intersect
Re: Intersect
Z funkcijo "Intersect" lahko med seboj sekamo telesa, površine, ravnine z namenom, da spremenimo obstoječo geometrijo ali ustvarimo novo geometrijo.
(Funkcija se nahaja na: "Insert"/"Features"/"Intersect")
Po zagonu funkcije "Intersect" lahko med drugim:
a) Izberemo več teles, ki se med sabo sekajo, nato kliknemo ukaz "Intersect". Funkcija nam našteje različne regije (označene v rumeno), katere lahko izločimo kot na sliki:
Lahko izberemo kombinacije ali pa pa tudi ne izberemo nobeno regijo in nam funkcija združi vsa telesa v eno samo telo.
b) Izdelamo telesa iz odprte površinske geometrije (z uporabo referenčnih ravnin), kot na sliki:
c) Izdelamo telo iz negativne geometrije (uporabno pri kalupih pri katerih imamo izrisano orodje brez ulitega/osvnovnega dela) kot na sliki:
(Funkcija se nahaja na: "Insert"/"Features"/"Intersect")
Po zagonu funkcije "Intersect" lahko med drugim:
a) Izberemo več teles, ki se med sabo sekajo, nato kliknemo ukaz "Intersect". Funkcija nam našteje različne regije (označene v rumeno), katere lahko izločimo kot na sliki:
Lahko izberemo kombinacije ali pa pa tudi ne izberemo nobeno regijo in nam funkcija združi vsa telesa v eno samo telo.
b) Izdelamo telesa iz odprte površinske geometrije (z uporabo referenčnih ravnin), kot na sliki:
c) Izdelamo telo iz negativne geometrije (uporabno pri kalupih pri katerih imamo izrisano orodje brez ulitega/osvnovnega dela) kot na sliki: