Pierce relation
Pierce relation
Kaj naredi relacija "Pierce"? In kakšna je razlika med relacijo "Pierce" in "Coincident"?
Re: Pierce relation
Pierce relacija naredi povezavo med točko in skico (sketch), krivuljo ali osjo, kjer seka/prebada trenutno referenčno ravnino.
Razliko med "Pierce" in "Coincident" relacijo najlažje razložimo s primerom.
Ustvarimo krivuljo na "Top Plane" in krog na "Front Plane". Če povežem krog in krivuljo s "Coincident" relacijo, se bo središče kroga premaknilo po ravnini tako, da bo sovpadalo z krivuljo. Vendar se krivulje ne bo dotaknil.
Če damo pogled na "Front Plane" lahko vidimo rezultat. Krog lahko premikamo po ravnini in ostaja na relaciji z krivuljo ("Front Plane 1"). Vendar, če vključimo drugi pogled (npr. "Top Plane") opazimo, da središče kroga ne dotika krivulje.
Če namesto "Coincident" uporabimo "Pierce" relacijo (ki je 3D relacija) se krog premakne na lokacijo, kjer krivulja prebada ali poteka skozi "Top Plane", na kateri leži krog.
Razliko med "Pierce" in "Coincident" relacijo najlažje razložimo s primerom.
Ustvarimo krivuljo na "Top Plane" in krog na "Front Plane". Če povežem krog in krivuljo s "Coincident" relacijo, se bo središče kroga premaknilo po ravnini tako, da bo sovpadalo z krivuljo. Vendar se krivulje ne bo dotaknil.
Če damo pogled na "Front Plane" lahko vidimo rezultat. Krog lahko premikamo po ravnini in ostaja na relaciji z krivuljo ("Front Plane 1"). Vendar, če vključimo drugi pogled (npr. "Top Plane") opazimo, da središče kroga ne dotika krivulje.
Če namesto "Coincident" uporabimo "Pierce" relacijo (ki je 3D relacija) se krog premakne na lokacijo, kjer krivulja prebada ali poteka skozi "Top Plane", na kateri leži krog.