Za simluacijo gibanja kosov si lahko pomagamo z Motion Study.
Glede nato da želimo simulirati gibanje ročke (ročka2.sldprt) po kanalu na plošči (plošča.sldprt) moramo predhodno določiti relacije s pomočjo sketchov na kosih.
Tako naprimer za izris kanala (plošča.sldprt) je uporabljena krivulja in pravokotnik katere sta uporabljene za izrez kanala z s Swept funkcijo.
Na ročici (ročka2.sldprt) pa naprimer dodamo sketch točko na središču luknje katero nato v sestavu uporabimo za dodajanje relacij.
Tretji kos (ročka.sldprt) pa narišemo po potrebi tako da lahko rotiramo okoli središča plošče in premikamo ročico.
V sestavu pozicioniramo kose z Standardnimi Mate funkcijami (koincidenčno in koncentrično), tako da določimo pravila gibanja kosov. To lahko preverimo tudi z prostim premikanje kosa ročka.sldprt.
Tako da za naš primer najprej pozicioniramo ročka.sldprt kjer določimo koncentrično relacijo na srednji luknje plošče in nek odmik. S tem dosežemo rotacijo kosa ročka.sldprt.
Kosu ročka2.sldprt pa določimo koncentrične in koincidenčne relacije na z kosom ročka.sldprt in pa koincidenčno relacijo med sketch točko in krivuljo za izrez kanala na kosu plošča.sldprt. S tem omogočimo da se ročke premikajo po neki določeno poti.
Ko imamo določene relacije vklopimo Motion Study in definiramo rotacijski motor ter izberemo površino luknje na kosu ročka.sldprt okoli katere zavrtimo.
Pod Options nastavimo koliko slik na sekundo želimo ustvariti za čim bolj tekočo animacijo gibanja.
Ko imamo definirano simulacijo določimo še čas poteka simulacije in kliknemo Calculate.
S tem se simulacija zažene in poteka preračun gibanja. Nato pa z Play funkcijo lahko zaženemo simulacijo.
Primer si lahko preneste v priponki in preizkusite v SOLIDWORKS 2016.