Barvanje zvarov v sestavu
Barvanje zvarov v sestavu
V sestavu imam dodane zaznamke za zvar katere želim obarvati v barvi kosov. Kako lahko obarvam zvare v sestavu?
-
- Site Admin
- Prispevkov: 151
- Pridružen: 08 Maj 2014, 12:34
Re: Barvanje zvarov v sestavu
Če imamo dodane zaznamke za zvare v sestavu z Weld Bead funkcijo jih ni možno obarvati v željeno barvo.
V primeru da so kosi obarvani zaznamek za zvar sicer povzame barvo kosov amapk se ne obarva v celoti v željeni barvi.
Da lahko neodvisno obarvamo zvar je potrebno zvar narediti kot samostojno telo.
Ena od možnosti je da uporabimo funkcijo Fillet Bead ki se nahaja na nivoju kosa. V primeru da imamo sestav že narejen lahko kose iz sestava združimo v en kos z več telesi. V tem primeru v sestavu naredimo naslednje:
- Dodamo novi kos (Insert -> Components -> New Part)
- Editiramo novi kosi (Edit Part) da omogočimo funkcijo Join (Insert -> Features -> Join) v sestavu
- Ko imamo aktivno funkcijo Join v grafičnem polju izberemo kose katere želimo združiti v novem kosu kot večtelesni kos.
- Potrdimo funkcijo Join in odpremo naš novi kos.
- Na novem kosu sedaj imamo dve telesi na istih pozicijah kot kose v sestavu. Da dodamo zvar sedaj lahko uporabimo funkcijo Fillet Bead (Insert -> Weldments -> Fillet Bead).
- Ko potrdimo Fillet Bead funkcijo vidimo da imamo sedaj novo telo ki nam predstavlja zvar.
- Sedaj v kosu odstranimo odvečna telesa tako da nam ostane samo telo za zvar.
- Shranimo in zapremo kos in se vrnemo na sestav in kot vidimo imamo dodano telo ki nam predstavlja zvar in ga obarvamo v željeno barvo.
V primeru da so kosi obarvani zaznamek za zvar sicer povzame barvo kosov amapk se ne obarva v celoti v željeni barvi.
Da lahko neodvisno obarvamo zvar je potrebno zvar narediti kot samostojno telo.
Ena od možnosti je da uporabimo funkcijo Fillet Bead ki se nahaja na nivoju kosa. V primeru da imamo sestav že narejen lahko kose iz sestava združimo v en kos z več telesi. V tem primeru v sestavu naredimo naslednje:
- Dodamo novi kos (Insert -> Components -> New Part)
- Editiramo novi kosi (Edit Part) da omogočimo funkcijo Join (Insert -> Features -> Join) v sestavu
- Ko imamo aktivno funkcijo Join v grafičnem polju izberemo kose katere želimo združiti v novem kosu kot večtelesni kos.
- Potrdimo funkcijo Join in odpremo naš novi kos.
- Na novem kosu sedaj imamo dve telesi na istih pozicijah kot kose v sestavu. Da dodamo zvar sedaj lahko uporabimo funkcijo Fillet Bead (Insert -> Weldments -> Fillet Bead).
- Ko potrdimo Fillet Bead funkcijo vidimo da imamo sedaj novo telo ki nam predstavlja zvar.
- Sedaj v kosu odstranimo odvečna telesa tako da nam ostane samo telo za zvar.
- Shranimo in zapremo kos in se vrnemo na sestav in kot vidimo imamo dodano telo ki nam predstavlja zvar in ga obarvamo v željeno barvo.