Problem z konstruiranjem delilne ravnine

Odgovori
caddy
Prispevkov: 426
Pridružen: 03 Mar 2014, 12:55

Problem z konstruiranjem delilne ravnine

Odgovor Napisal/-a caddy » 30 Okt 2014, 14:20

Imam problem pri konstruiranjem delilne ravnine z uporabo modula "Mold Tools".

"Parting line" mi naredi brez problema, ko pa grem naprej na funkcijo "Parting Surface" mi v predogledu program naredi to eno napako - prekrivanje delilne ravnine (v sliki označen z oranžnim okvirjem).
Problem z konstruiranjem delilne ravnine.jpg
Običajno to pomeni, da moram narisati delilno ravnino "na roke" s Surface-funkcijami, kar je zelo zamudno.


A obstaja kakšna alternativa ali enostavnejši način?
BMarolt
Prispevkov: 15
Pridružen: 29 Sep 2014, 11:17

Re: Problem z konstruiranjem delilne ravnine

Odgovor Napisal/-a BMarolt » 30 Okt 2014, 15:00

V PropertyManager-ju funkcije "Parting Surface" pojdite na "Options" in obkljukajte "Manual Mode".


Ta izbira Vam omogoča, da ročno popravite delilno ravnino tako, da na grafičnem oknu premikate posamezne točke.

Rešitev1.jpg

Prej:
Rešitev2.jpg

Potem:
Rešitev3.jpg
BMarolt
Prispevkov: 15
Pridružen: 29 Sep 2014, 11:17

Re: Problem z konstruiranjem delilne ravnine

Odgovor Napisal/-a BMarolt » 03 Nov 2014, 15:48

Kot zanimivost lahko še omenim možnost izdelave kalupa z uporabo funkcije "Combine".

Praktični primer:
Osnovni model.jpg

1) Najprej narišemo in ekstrudamo blok, ki zajame celoten model kot na sliki:
Risanje bloka.jpg

Pomembno je, da v tem primeru pri "Extruded Boss/Base" nimamo obkljukane izbire "Merge result".


Tako dobimo dva telesa (kavelj in blok).



2) Funkcija "Combine"

Gremo na:

"Insert"/"Features"/"Combine"


Pod "Operation Type" izberemo "Subtract".

Za "Main Body" izberemo blok, za "Bodies to Combine" pa kavelj.


3) Na bloku narišemo črto, ki bo razdelila kalup na dva dela (spodnja slika).

Nato gremo na:

"Insert"/"Features"/"Split"
Funkcija Split.jpg
In to je to.
BMarolt
Prispevkov: 15
Pridružen: 29 Sep 2014, 11:17

Re: Problem z konstruiranjem delilne ravnine

Odgovor Napisal/-a BMarolt » 03 Nov 2014, 15:51

Še končni rezultat (po uporabi funkcije Move/Copy Bodies):
Priponke
Rezultat.jpg
Odgovori