Gladka površina na telesu izrisan z Swept funkcijo

Odgovori
caddy
Prispevkov: 419
Pridružen: 03 Mar 2014, 12:55

Gladka površina na telesu izrisan z Swept funkcijo

Odgovor Napisal/-a caddy » 12 Nov 2015, 12:48

Imam narisano telo z Swept funkcijo. Pot za Swept je sestavljena iz več entitet in na prehodu iz ene entitete v drugo se na telesu izrišejo robovi. Kako lahko ustvarim gladko površino telesa brez vmesnih robov?
omarinkovic
Site Admin
Prispevkov: 142
Pridružen: 08 Maj 2014, 12:34

Re: Gladka površina na telesu izrisan z Swept funkcijo

Odgovor Napisal/-a omarinkovic » 12 Nov 2015, 12:51

Da dobimo gladko površino Swept telesa je potrebno pot združiti iz posameznih entitet v eno prosto krivuljo. To lahko naredimo na nivoju Sketch-a z funkcijo Fit Spline (Tools->Spline Tools->Fit Spline...).

Za primer vzamemo naslednje telo.
slika1.jpg
Pot za Swept je sestavljena iz štirih entitet. Zaradi tega imamo na telesu dva vmesna robova.
slika2.jpg
Da dobimo gladko površino dokler smo na Sketch-u poti izberemo Fit Spline.... Glede nato da imamo odprto konturo izključimo Closed spline nato pa v grafičnem polju izberemo naše štiri entitete.
Slika3.jpg
Fit Spline funkcija preriše naše enitete s prosto krivuljo. V tem primeru imamo izključeno opcijo Delete geometry, kar pomeni predhodno narisane entitete niso odstranjene ampak samodejno spremenjene v pomožne linije s katerimi lahko še vedno spreminjamo obliko naše poti.
Slika4.jpg
Ko potrdimo Sketch vidimo da imamo gladko površino našega telesa.
slika5.jpg
Odgovori