Oddaljena tehnična pomoč

Odgovori
akralj
Site Admin
Prispevkov: 1
Pridružen: 03 Mar 2014, 13:20

Oddaljena tehnična pomoč

Odgovor Napisal/-a akralj » 01 Okt 2015, 09:32

Uporabnikom z aktivnim vzdrževanjem omogočamo reševanje tehničnih vprašanj s povezavo preko oddaljenega namizja in internetne povezave. Za aktivacijo povezave z inženirjem za SOLIDWORKS tehnično podporo je potreben zagon programa TeamViewer.

Ko se program zažene, se odpre okno v katerem sta napisana ID in geslo za dostop do vašega računalnika. Ta dva podatka je potrebno sporočiti inženirju za tehnično pomoč, da se bo lahko povezal na vaš računalnik.
TeamViewer_Screenshot.png
TeamViewer_Screenshot.png (37.94 KiB) Pogledano 2237 krat
Če še nimate nameščenega programa TeamViewer, ga lahko prenesete na vaš računalnik s klikom na spodnjo ikono.

teamviewer.jpg
teamviewer.jpg (8.5 KiB) Pogledano 2237 krat
[/url_blank]

Inženirje za tehnično pomoč lahko dobite na telefonski številki: 01 566 12 55.
Odgovori