Stran 1 od 2

Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 02 Nov 2018, 10:59
Napisal/-a Pkfsunilj
Pozdravljeni!

Težave imam s študentsko verzijo Solidworksa. Ko želim program zagnati se pojavi samo pojavno okno. Pri verifying license se vedno ustavi in nato izgine. Tudi ko želim odpreti Solidworks Rx, se ta odpre in po eni sekundi sesuje. Vse ostale aplikacije ki so se naložile poleg Solidworksa npr. Solidworks Electrical, Visualize in podobno pa delujejo normalno. Že večkrat se poizkusil odstraniti program in ga ponovno naložiti. Poizkusil sem tudi izbrisati vse datoteke v povezavi s Solidworksom, celo ponovno sem naložil Windowse in problem je še vedno isti. Pred tremi dnevi sem slučajno probal ponovno zagnati program in se je odprl. Vse je delovalo normalno. Nato sem ga zaprl in poizkušal ponovno zagnati in spet nič. Računalnik je nov, nikoli nisem imel črnih verzij ali kaj podobnega. Zanima me kako bi lahko rešil ta problem. Hvala že vnaprej. Lp

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 02 Nov 2018, 15:28
Napisal/-a rplevel
Pozdravljeni,

Žal trenutno ne moremo natančno identificirati težave, še posebej ker ste ponovno naložili tudi Windows. Gre za problem License Manager-ja, ki ne vzpostavi komunikacije za preverjanje licence (predvidevam, da internetno povezavo imate).

Morda bo pomagal naslednji korak: Preimenujte direktorij "C:/ProgramData/FLEXnet". ProgramData direktorij je morda skrit (v Windows Explorer pod View označite Hidden items). Nov FLEXnet direktorij se mora ob ponovnem zagonu SOLIDWORKS-a samodejno kreirati.

Če bo težava odpravljena prosim sporočite. Ta čas bomo poskusili najti še druge možnosti.

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 02 Nov 2018, 15:41
Napisal/-a Pkfsunilj
Sem naredil tako kot ste napisali. Nov flexNET se je kreiral. Ob zagonu Solidworksa se je ponovno pojavilo okno za pridobitev licence. Ko sem to dokončal se je program ob zagonu spet sesul. Bi moralo tu na mestu licence pisati kaj drugega? (prilagam sliko)

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 02 Nov 2018, 15:53
Napisal/-a Pkfsunilj
Tukaj pa je vse prazno.

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 06 Nov 2018, 19:42
Napisal/-a Pkfsunilj
Pozdravljeni.
Res bi bil vesel, če bi se našla kakšna rešitev.
Hvala in lp.

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 07 Nov 2018, 14:50
Napisal/-a rplevel
Student Edition potrebuje samo pravo serijsko številko in ne povezave do License strežnika, torej okno za License Manager je prav, da je prazno.

Ko se je pojavilo okno za Product Activation ni javilo nobene napake ali kaj podobnega? Samo sesutje kot ponavadi?

Povezava do preverjanja licence se očitno ne vzpostavi. Morda lahko poskusite z izklopom antivirusnega programa in požarnega zidu.

Problem bi bili lahko tudi kakšni novejši Windows Update-i, .NET Framework in C++ Redistributable paketi. Če še niste, lahko poskusite slediti še "Complete Uninstall" navodilom opisanim na viewtopic.php?f=3&t=941#p1476

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 08 Nov 2018, 11:27
Napisal/-a Klemen
Spoštovani!

Sam imam identično težavo. Vključno z novo inštalacijo Windowsa (USB boot, formatiranje trdega diska) sem poskusil tudi vse predloge, ki so že zapisani v tej temi. Vključno z navodili za kompletno deinštalacijo programa in ponovno inštalacijo. Ali obstaja možnost, da je problem z uporabo SSD-ja? (Na katerem je nekaj časa program deloval normalno).


Lep Pozdrav

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 08 Nov 2018, 16:11
Napisal/-a Pkfsunilj
Sem naredil Complete uninstall in ponovno naložil vse in spet isto.
Izklopil sem tudi firewall in antivirus.
Product activation pa vedno deluje normalno.
Vsakič ko želim zagnati se pojavi ta težava kot na sliki.

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 16 Nov 2018, 18:58
Napisal/-a Pkfsunilj
Pozdravljeni!

Še vedno upam na rešitev!

Lp

Re: Sesuvanje Solidworksa ob odpiranju programa

Objavljeno: 20 Nov 2018, 13:25
Napisal/-a pjurse
Pozdravljeni,

Kljub temu, da ste na novo vzpostavili sistem lahko poizkusite s postopkom, ki je na spodnji povezavi sicer opisan kot rešitev za drugo težavo.
viewtopic.php?f=19&t=1031

Prav tako lahko poizkusite z zagonom pregleda sistemskih datotek po naslednjem postopku:
1. Kot administrator odprite Command Prompt.
2. Zaženite ukaz sfc /scannow

Če nič od tega ne bo pomagalo, poizkusite z aktivacijo SOLIDWORKS-a preko emaila:
1. Preimenujte direktorij "C:/ProgramData/FLEXnet" da se vam ob naslednjem zagonu pojavi okno za aktivacijo.
2. Izberite možnost Manually via e-mail.
1.PNG
3. V naslednjem koraku kliknite gumb Save..., da shranite zahtevek za aktivacijo.
4. Zahtevek v priponki pošljite na activation@solidworks.com
5. V nekaj minutah bi morali prejeti odgovor z licenčno datoteko, ki jo naložite s klikom na gumb Open...
2.PNG
6. Sledite postopku do konca.