Formlabs - Izgorevanje Castable Wax materiala

Odgovori
caddy
Prispevkov: 419
Pridružen: 03 Mar 2014, 12:55

Formlabs - Izgorevanje Castable Wax materiala

Odgovor Napisal/-a caddy » 05 Dec 2018, 11:13

Namen imamo preizkusiti novi Formlasov material za vlivanje Castable Wax.
Kakšen je priporočen postopek izgorevanja natisnjenih kosov iz tega materiala?
rvojska
Site Admin
Prispevkov: 3
Pridružen: 07 Maj 2018, 08:31

Re: Formlabs - Izgorevanje Castable Wax materiala

Odgovor Napisal/-a rvojska » 05 Dec 2018, 11:30

Priporočen postopek izgorevanja, ki ga priporočajo se navaja na specifičen material kalupa in so lahko pri uporabi kalupov drugih proizvajalcev drugačni rezultati.

S klikom tukaj vas bo povezava preusmerila na našo blog objavo, kjer imamo po navodilih podjetja Formlabs opisan postopek izgorevanja Castable Wax materiala .

Sprva je priporočljivo poskusiti kar s Formlabs navodili. Nato kovinski kos primerite z natisnjenim in ustreno prilagodite postopek glede na priporočena navodila za uporabo vašega kalupa ter geometrije/velikost natisnjenega kosa.
Odgovori